poniedziałek, 18 lipca 2011

Poniedziałkowy przepis kwiatowy

W tym tygodniu znowu na papierowe kwiaty :)

Tym razem oprócz papieru (najlepiej dwustronnego) potrzebne będą nam jeszcze klej, dziurkacz w trakcie koła (albo mnóóóóóstwo cierpliwości przy wycinaniu kółek :)) oraz ćwieki i/lub guziki.



Z papieru wycinamy kółka tej samej wielkości. Najładniejszy efekt uzyskamy używając papieru dwustronnego, w którym spód ma kontrastowy kolor. Optymalna ilość kółek do wycięcia na jeden kwiatek to 8 (1 na spód i 7 na płatki), ale możemy poeksperymentować także z innymi liczbami :)



Jedno kółeczko zostawiamy nienaruszone - będzie stanowić podstawę naszego kwiatuszka. 7 pozostałych składamy formując rożki - tak by przypominały kawałeczki tortu :)



Następnie, jeden obok drugiego naklejamy je na kółeczku- podstawie, tak by wierzchołki rożków spotykały się w środku kółka (jakbyśmy z kawałków układały ponownie tort :).



Gdy klej wyschnie, centrum ozdabiamy ćwiekiem lub guzikiem - i gotowe :)



Mój craftowy bukiet w tym tygodniu prezentuje się całkiem nieźle - a Wasze? :)



Z mojego poprzedniego przepisu na kwiatki skorzystało aż 10 osób - zajrzyjcie tutaj by zobaczyć ich prace :) Kwiatowemu przepisowi towarzyszyło małe losowanie - poproszony o wsparcie wujek random.org wylosował...
TADAM!


numerek ósmy, czyli Rumianek i jej śliczną kartkę :)

Rumianku, prosimy o kontakt w sprawie wysyłki stempelka :)

A ja zapraszam na następny tydzień - jeszcze kilka kwiatowych receptur mamy do wypróbowania :)

9 komentarzy:

  1. Kolejny piękny kwiatek :) A ja, jak na złość, nie robię teraz żadnych karteczek - nie mam żadnych okazji :) Ale i tak wpisuję go do wypróbowania :) Dzięki, że chcesz się dzielić Swoimi pomysłami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj znam ten kwiatek znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, troszkę pracochłonne jest to składanie i przyklejanie, ale za to efekt bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się niezmiernie że miałam takie wielkie szczęście w losowaniu :D

    I już mam stempelek u siebie jest prześliczny :D

    Dziękuję za inspirujące kursy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. JUZ ZROBIŁAM TAKIE KWIATKI KURSIK SUPER DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobiłam z tymi kwiatkami taką kartkę
    http://ela17-mojepasje.blogspot.com/2011/07/kartka_22.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  7. Posklejałem ich kilka i jeden od razu został wypróbowany:
    http://tengel27.blogspot.com/2011/07/kopertowki.html

    Dzięki za kursik ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kursik, kwiatków użyłam we wpisie w wędrującym albumie: http://samara84.blogspot.com/2011/07/246-rozkwitam.html moje kwiatuchy mają 6 płatków

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też poczyniłam masę kwiatuszków z tego przepisu. Fajna zabawa i przydał mi się moj dziurkacz-kółko a myślałam że nie znajdę dla niego ciekawego zastosowania :)
    http://srebrne-szydelko.blogspot.com/2012/07/chyba-jestem-w-szale.html
    Dzięki. :)

    OdpowiedzUsuń