poniedziałek, 26 września 2011

Znowu papierowo

Kolejny poniedziałek- a więc kolejny kwiatowy przepis. Dziś będzie znowu szybko i prosto.
Potrzebne będą nam papier, nici lub cienki sznurek, nożyczki (lub dziurkacz wycinający duże koła), odrobina kleju i guziczki.

Zaczynamy od wycięcia z papieru 3 kół równej wielkości.


Wszystkie koła składamy teraz w harmonijkę...


...a dwa z nich - dodatkowo jeszcze na pół.


Teraz składamy nasz kwiatek - prosta harmonijkę do środka, dwie złożone na pół - z obu jej stron, tak, by harmonijki rozchodziły się na zewnątrz. Środek możemy dodatkowo zabezpieczyć odrobiną kleju, aby papier nam się nie rozsuwał, a całość przewiązujemy nitką lub cienkim sznureczkiem.


Wolne końcówki nici przekładamy przez dziurki guzika i zawiązujemy.


Nasz kwiatek na razie przypomina bardziej gwiazdkę,wystarczy jednak skleić ze sobą sąsiadujące fragmentu papierowych harmonijek, by zaczął wyglądać należycie :)


I dorobić mu oczywiście trochę towarzystwa :)

Pozostaje mi jeszcze miły obowiązek przedstawienia wyników losowania związanego z szydełkowym kwiatkiem :) Cztery Panie stanęły w szranki i przetestowały wzór na szydełkowy kwiatuszek. Z tych czterech maszyna losująca (czyli random.org) wybrała:

numer 4 czyli barbaratoja :)

Serdecznie gratuluję zwyciężczyni, już kontaktuje się w sprawie wysyłki prezenciku :) A pozostałym Paniom gratuluję również - wytrwałości i pięknych prac! Jak widać, nie takie szydełko straszne jak je malują :)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich tuzaglądaczy - i taka nachodzi mnie refleksja - co ja będę robić, jak wyczerpią mi się pomysły na kwiatki? :)

18 komentarzy:

  1. Thanks for sharing. I love flowers tutorial.I have flower tutorial on my blog too
    http://crieartezzanato.blogspot.com/search/label/Passo%20a%20Passo

    Val

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne,że nie poddałam się i zalinkowałam po raz wtóry;-)
    Kwiatków różnej wielkości zrobiłam już sporo, wreszcie zrozumiałam jak się dodaje płatki;-0
    Cieszy mnie szczęście w losowaniu.
    Ten kwiatek też zrobię;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. wow nie omieszkam zaraz wypróbować tych kwiatuszków w swoich pracach

    OdpowiedzUsuń
  4. prosty, piękny, czego więcej chcieć??

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, rewelacyjny. Wygląda jak rozetka, której zrobić póki co nie potrafię ;o))
    Dziękuję za kurs

    OdpowiedzUsuń
  6. czy istnieje w ogóle możliwość, że wyczerpią Ci się pomysły na kwiatki? szczerze wątpię ;)
    zakochałam się w nowej odsłonie! ten kwiatuszek jest przepiękny, na pewno skorzystam z kursu - dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak patrzę,skąd to znam...Była taka stara książka o ozdobach choinkowych,tylko żeby zrobić gwiazdkę,trzeba składać kwadraciki po przekątnej,a nie kółka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę, jaki pomysłowy kwiatek!

    OdpowiedzUsuń
  9. haha, widać jak sie kochasz w kwiatkach :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. hej :) ja już skorzystałam z waszego kursiku :) ale wyszły mi ciut gorzej bo zrobiłam z małych kułeczek no i nie uzyłam guziczków http://swiatzwyobrazni.blogspot.com/2011/09/wyniki-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też, ja też zrobiłam :)
    http://szkieuka.blogspot.com/2011/09/999-kwiatek-zrobiam.html

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja :) Moje kwiatki:
    http://gajmartenki.blogspot.com/2011/09/kolorowo.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha, zrobiłam i uzyłam od razu, a to dowód na to, że i kursik, i kwiatek są doskonałe:-)
    http://manualnik.blogspot.com/2011/09/bo-tak.html

    OdpowiedzUsuń
  14. nie spodziewałam się tak prostego rozwiązania, dzięki za rewelacyjny kursik
    dzis zabieramy się za kwiatki :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne na polepszenie nastroju:)
    Dziękuję za kursik, myślałam, że inaczej robione a to takie proste ...

    OdpowiedzUsuń